Opgeleverd:
CRMnet

Even bijpraten - november 2017

Opgeleverd: CRMnet: Iedereen altijd op de hoogte!

Een organisatie is zo goed als de kwaliteit van de onderlinge communicatie. Dat realiseerden ze zich bij myHBMnetwork medio dit jaar terdege en dus legden ze een uitdagende opdracht neer bij : Zorg dat onze medewerkers elk op hun eigen niveau van de hoed en de rand weten als het om ons bedrijf gaat en automatiseer dagelijks terugkerende handelingen.

Een eigen, volledig op maat gesneden CRM dus, dat aanvankelijk de werktitel ACTranet meekreeg, maar inmiddels is omgedoopt tot CRMnet. In eerste instantie werden de eisen in kaart gebracht middels interne meetings bij de opdrachtgever zelf. Dat eisenpakket werd vervolgens op z’n haalbaarheid getoetst tijdens meetings bij en in de dagen/weken daarna vervat in grafische voorstellen. Pas toen dat ‘smoeltje’ door myHBMnetwork was geaccordeerd, kon de techniek aan de slag.

Het nieuwe CRM werd begin vorige maand in een ‘preview’-versie gepresenteerd aan de eindverantwoordelijken binnen myHBMnetwork en oogstte direct grote lof. Natuurlijk waren er nog kleine kanttekeningen, c.q. verbeteringen en bugs die moesten worden opgelost. Maar inmiddels draait het CRM ‘live’ en is myHBMnetwork bezig met het ‘vullen’ van het CRM.

Terug naar Nieuwsbrief

Neem een kijkje in
de wondere wereld van
Big Jep