Even
Bijpraten
juli 2017

daar zíjn we weer..!  •  erkend leerbedrijfblog: unittesten  •  opgeleverdvan buiten  •  strip big jep

Daar zíjn we weer..!

realiseerde vorig jaar een omzetgroei van maar liefst 36,4%. Dat is natuurlijk geweldig, maar groeien en vooral snel groeien betekent niet alleen meer omzet. Dat dwingt je ook om de bedrijfsvoering kritisch onder de loep te nemen. Hebben we genoeg mensen om die groei ook op de langere termijn waar te maken? En vooral, kunnen we ondanks die snelle groei toch onze kenmerkende kwaliteit blijven leveren?

Over meer mankracht kunnen we als het om programmeurs gaat, kort zijn. Die zijn dun gezaaid, zeker als je - zoals wij - niet in de Randstad zit. Dus zijn we heel gelukkig met onze twee vaste programmeurs, Jesper en Andries, die tot de top van Nederland kunnen worden gerekend en schakelen we, waar nodig, vakbekwame freelancers in. Maatwerk heeft echter ook een uniek smoeltje nodig. Daarvoor huurden we tot voor kort op projectbasis creatieve vormgever/geefsters in, de top in hun segment. Omdat iemand in de directe omgeving toch handiger en efficiënter is, hebben we begin april Stephanie als ‘eigen’ vormgeefster aangetrokken. Elders in deze Nieuwsbrief stelt ze zich voor. Onze Operations Support Manager Sam hebben we op cursus gestuurd om zich onder meer HTML-en eigen te maken. Dat praat al snel makkelijker als een nieuwe relatie zich komt oriënteren over bijvoorbeeld een spraakmakende website.

We hebben de afgelopen maanden echter niet alleen dáárnaar gekeken, we hebben ook hard gewerkt om onze kenmerkende kwaliteit nóg verder te verbeteren. Onder meer door ‘unittesten’. Onze unieke code wordt daarbij opgesplitst in kleine partjes die automatisch op hun werkzaamheid worden gecontroleerd. De verschillende resultaten laten gekoppeld zien dat alles op code-niveau werkt. Daarmee kunnen we irritante bugs in ons maatwerk niet alleen tot een minimum beperken, maar hebben we ook de gelegenheid om de oorzaak - als zo’n bug er toch is - sneller op te sporen en te verhelpen.

Ja, en dan deze Nieuwbrief. We hebben ‘m niet alleen wat langer opgehouden omdat we de diepgang op basis van de resultaten van ons onderzoek eind vorig jaar wilden verbeteren, maar ook omdat we aan een gloednieuwe eigen website werkten en een compleet nieuwe company-look. Daarin past dat Avot Media voortaan heet; het woord media is al lang niet meer zo onderscheidend. Wij vinden het resultaat van die vernieuwing geweldig. Jullie hopelijk ook!

Han Avôt
COO

Neem een kijkje in
de wondere wereld van
Big Jep